Viața unei videochatiste - Înăuntru

Încă nu m-am prezentat și asta poate din cauză că sunt obișnuită să fiu văzută în timp real, de sute de oameni care știu deja cum să îmi spună. Aici nu este cazul, pentru că astăzi nu voi fi tipa draguță, machiată, cu haine bine alese, dispusă să te facă să te simți mai bine și mai darnic. Astăzi te iau în spatele camerei și al umbrelelor care mă fac să fiu strălucitoare. Am atâtea lucruri și întâmplări de povestit și vreau să nu judeci cum o fac toți ceilalți. Vreau să mă deschid în fața ta și să fim două suflete ușoare. Vom vorbi în emoții, zâmbete și lacrimi.
Sunt M, o fată prea curioasă, prea empatică, știu să țin un secret și îmi place să citesc literatură universală.
Știi deja cu ce mă ocup. Pentru mine acest lucru se numește terapie, pentru că absorb orice fel de emoție și încerc să o dau înapoi mai bună. Știu că sună ciudat și că multe fete sunt goale mimând plăcere. Da, mimează. De ce? Asta aduce bani. Sunt actrițe fără studii care primesc instant plata pentru actul lor.
Îmi amintesc ce am simțit prima dată când am intrat într-un studio de chat, ca vizitator. Nu am trăit rău, am avut o căsuță măricică și destul de modernă însă nu se putea compara cu decorul opulent din studio. Holuri lungi ce găzduiau camere cu paturi înalte, pereți tapetați cu catifea, pernuțe scumpe aranjate cu grijă și elemente de kitsch care aveau rolul de a impresiona. În camerele acelea se disipa orice gând legat de România pentru că nimic nu părea să semene cu ce văzusem până atunci.
Nu mi-am închipuit vreodată că cineva ar da bani să mimeze sentimentele unei relații cu o persoană aflată la sute de kilometri distanță însă, vedeam cum deja regia ajungea mult mai departe de atât, vedeam cum echipe întregi lucrau la fanteziile vândute. Promisiunile le știți și voi, din reclamele agasante de oriunde. Era vorba de foarte mulți bani în joc acum câțiva ani.

Comentarii