Viața unei videochatiste - Prima bârfă

-Ce faci, E? Cum a fost azi la tine? 
-Hei! Azi am avut numai SPH și JOI! Mi se pare că în unele zile am trafic numai de sclavi. Nu mai știam ce instrucțiuni să le dau, ce să facă. Parcă nu mai am idei după un sfert de oră de vorbit, și chestia e că îmi venea să râd și unul a ieșit.
-Mie îmi spui? Uneori nu ai cum sa stai serioasă mai ales când îi vezi cum se schimonosesc. Am avut noroc azi cu un pvt mai lung, dar m-a zăpăcit de cap. Nici nu am reușit să notez tot. Povestea vieții și dezamăgirile din tinerețe ale unui neamț melancolic. Mă bag la un film. Tu ce faci?
-Trebuie să cumpăr baloane că a tot cerut cineva. Vrea să le sparg cu picioarele date cu ulei.
-Ai și tu numai dubioși. Parcă au luat-o razna. Hai ca ne auzim. Spor! 

Videochatul este un serviciu web care permite utilizatorilor de internet să comunice între ei și în regim video (+audio) pe lângă modul de conversație text, spune Wikipedia. Noi, fetele, am mai putea adăuga câteva informații picante aici.
Există sute de site-uri, fiecare având online peste 800 de modele în orice moment. Cele mai mari ajung să aibă și peste 2000 de modele la orice accesare. Mult, știu.
După o perioadă de lucrat în domeniu, ajungi să recunoști tipologia de videochatistă pe stradă, la muncă, la magazin. Am renunțat de mult să mai catalogăm femeile îngrijite drept "întreținute", ca acum câțiva ani. Totuși...adevărul este că acum câțiva ani noțiunea de videochat era rar întâlnită și nu era așa la modă însă, vecina despre care credeai că umblă cu bărbați potenți, foarte posibil să nu fi făcut asta. Eu una, nu am văzut atâția bărbați capabili și binevoitori. Dacă ar fi fost cum se spunea, videochatul nu ar mai fi existat și nici lupta femeilor pentru independență. 
Că veni vorba, nu am fost niciodată de acord cu lupta femeilor pentru independență pentru că, văd că acum majoritatea se plânge că trebuie să aducă bani în casă, să facă curat, mâncare, să aibă grija de bărbat și copil dacă au unul, și să fie și îngrijite și sexy. Ei bine, să ai grija de tine este o muncă constantă și necestită timp și energie, mai ales că după 25 de ani colagenul începe să dispară, poluarea îți ia din luciul părului și știți voi câte și mai câte. Chiar acum masca mea gri cu argilă a început să îmi strângă puțin pielea. Azi o mască, mâine un scrub, poimâine un smoothie scârbos și alte creme. Frumusețea interioară contează cel mai tare, păcat că primul impact este vizual. 

Comentarii