A doua zi ajung inapoi la locatia de lux cu toate tinutele nepotrivite pentru strada si ma apuc de treaba...Nimic anormal in toata chestiunea la inceput, insa pe parcurs am inceput sa inteleg mai multe despre barbati, fetish-uri, de ce isi inseala unii nevestele, ce este sexy si ce nu.
Destul de greu sa emani un aer relaxat si funny pentru mai mult de 8 ore, dar pe asta se arunca banii.
Imi amintesc de o intamplare dubioasa, genul de fetish pe care il intalnesti rar, care exista si inca ma intreb de ce exista.
"De ce le place barbatilor sa faca anal?" Ma intreaba un tip de vreo 50 de ani care cheltuise multi bani pe site.
Ei bine...inainte sa raspund imi da cateva argumente banale si insista pe o tema putin scarboasa..
Pe faptul ca maimutele isi mananca fecalele. Minunat! imi spun putin terifiata, stiind unde vrea sa ajunga. Nimic anormal in a iti manca fecalele, nimic ciudat in a primi un videoclip unde femeile fac acest lucru. O imagine cu un impact emotional puternic, nimic din ce vazusem fiind regizat. Am vrut sa cred ca era ceva ciocolata cu orz, dar crede-ma! Nu era! Slava cerului ca poti refuza orice fel de invitatie dubioasa, si ca multe sunt interzise chiar. El visa sa fac parte din haremul lui online, femeile care il recunosc ca fiind un barbat dominant si puternic..Da..Sigur..Sper ca le platea foarte bine.
Scuze pentru gustul amar. Am incercat sa nu intru in detalii cu privire la intamplare.

Comentarii